رضایت سنجی ارباب رجوع معاونت برنامه ريزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان

استفاده از سامانه نظرسنجی کامراد در معاونت برنامه ريزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان

شهرداری اصفهان (معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات)در سال 94  اقدام به برگزاری نظرسنجی از مردم را به صورت روزانه در ارتباط با رضایتمندی آنان از حوزه های مختلف شهرداری  ارائه خدمات با کیفیت وبرخورد مناسب با مردم و به منظور افزایش اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه برای نظام اداری انجام نمود .

در سال 95 با شناخت بهتر از شاخصه های رضایت سنجی ارباب رجوع و نیز با استفاده از بازخورد های رضایت سنجی سال 94، هم اکنون نیز در حال برگزاری نظرسنجی از مردم را به صورت روزانه است.  

 با شناخت مشكلات، نقائص موجودو اخذ نظرات از ارباب رجوع در امر خدمات رسانی شهرداری به تفكیك مناطق ،معاونت ها وسازمان هاو با بهره‌گیری از جدیدترین روشهای علمی در بررسی نظرات شهروندان، حداكثر شناخت در اختیار مدیران بمنظور برنامه ریزی در جهت افزایش اثربخشی شهرداری اصفهان قرار می گیرد.

به طورحتم نظرسنجی از شهروندان می تواند در برنامه ریزی و تصمیم گیری مدیران و جهت دهی به فعالیتهای شهرداری در مسیر رفع نیازها و مشكلات و برآورده ساختن انتظارات واقعی شهر بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
همچنین مدیریت شهری در نظر دارد با ارئه فرم نظرسنجی شناخت مناسب از نیازها و مشكلات واقعی مردم داشته باشد و در جهت حل آنها با فراهم کردن زمینه مساعدی را برای ارتباط منطقی و صحیح و برآورده ساختن انتظارات شهرداری و شهروندان از همدیگر گام بردارد.