نظرسنجی گردهمایی مدیران روابط عمومی با موضوع شناخت افکار عمومی

 استفاده از سامانه نظرسنجی کامراد درگردهمایی مدیران روابط عمومی

گردهمايي مديران روابط عمومي‌  در تاریخ 95/10/08 و با حضور دستگاه‌هاي دولتي و خصوصي  توسط جهاد دانشگاهي در تالار شريعتي دانشگاه علوم پزشكي اصفهان برگزار شد .

 به گزارش وب سايت خبري uinews دكتر آقاسي امروز (چهارشنبه) در گردهمايي مديران روابط عمومي‌ دستگاه‌هاي دولتي و خصوصي كه توسط جهاد دانشگاهي واحد اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومي خوب يك روابط عمومي تعاملي است. ما امروز سه مدل روابط عمومي در كشور داريم؛ روابط عمومي سود محور روابط عمومي است كه فقط سود سازمان خويش را مدنظر قرار مي‌دهد و تنها به ذكر بالا رفتن منافع سازمان است، روابط عمومي تبليغي كه مبتني بر تبليغاتي مثل بروشور، پوستر و بيلبورد است و سوم روابط عمومي بحراني كه عكس العمل در مواقع بحراني را مي‌شناسد. اين مدل روابط عمومي‌ها موضوع را به ما تأكيد مي‌كنند كه بايد روابط عمومي مطلوب را بازتعريف و باز عملياتي كنيم تا بهره وريمان افزايش يابد. 

دكتر آقاسي ادامه داد: دو گونه سازمان وجود دارد، سازمانهاي ذائقه گرا و ذائقه ساز. ما روابط عمومي‌هايي احتياج داريم كه به حالت  بين اين دو قرار داشته باشند كه اين مهم از طريق توجه به فرهنگ نظرسنجي اتفاق مي‌افتد.

در پایان گردهمایی از شرکت کنندگان خواسته شد تا در نظرسنجی به عنوان"نظرسنجی گردهمایی مدیران روابط عمومی با موضوع شناخت افکار عمومی" شرکت نمایند.

در پایان نظرسنجی از نتایج به دست آمده در جهت بهبود گردهمایی های آتی استفاده خواهد شد.